دانلود بازی اندروید Rocket Craze 3D که یک بازی بسیار سرگرم کننده و مهیج است که هم اکنون نسخه جدید آن برروی سایت یک موبایل قرار گرفته است! بازی متفاوت که در آن از افکت های سه بعدی برای جذابیت و هیجان بیشتر استفاده شده است.

در بازی Rocket Craze 3D شما باید کنترل راکت یا همان موشک را در دست گرفته و بهترین رکورد را برای خود به ثبت برسانید, ترکیب رنگبندی و طراحی بازی بصورت بسیار استادانه و زیبا انجام شده است تا محیط بازی خسته کننده نشود. باید یک راکت را انتخاب کنید و در مسیری رو به آسمان آن را هدایت کنید, در طول مسیر موانع متعددی وجود دارد که در صورت برخورد با هرکدام از آنها راکت منفجر خواهد شد. نباید اجازه برخورد را بدهید و باید با دقت و سرعت عمل خود آن را برای طی کردن مسافت بیشتر کنترل کنید.

سوخت و تیراندازی دو عامل مهم دیگر در بازی Rocket Craze است که می توانید با کنترل سوخت خود و استفاده از باک مسافت بیشتری را طی کنید, همچنین سلاح هایی نیز در راکت شما وجود دارد که در صوتی که فکر می کنید ممکن است مانعی با شما برخورد خواهد کرد می توانید با شلیک به موقع آن مانع را هدف قرار داده و نابود سازید. اگر می خواهید یک بازی سه بعدی و جذاب با کنترل ساده را تجربه کنید می توانید این بازی اندروید را دانلود نصب نمایید.

دانلود Rocket Craze 3D - ساخت و کنترل موشک در آسمان برای اندروید